کلانتری: کارگروه آراستگی دانشگاه آزاد از اول مهر ماه اجرایی شده است

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کارگروه آراستگی گفت: این کارگروه از اول مهر ماه اجرایی شده است. مورد انضباطی خاصی وجود نداشته و موارد در حد تذکر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه قانون پوشش در شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع خبرنگاران گفت: جمع بندی دو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای اسلامی شدن مراکز آموزش عالی است و نکته جدیدی وجود ندارد، به جز اینکه این مصوبه قرار است عملیاتی شود. پیش تر این موارد عملیاتی نمی شده و بیشتر به صورت کاغذی بوده که بایگانی شده باشد؛ اما امروزه قرار است عملیاتی شود.

وی ادامه داد: هیچ جنبه جدیدی که بخواهد در دانشگاه آزاد اسلامی غیر از مصوبه شورای عالی باشد وجود ندارد، این مصوبه برای همه دستگاه های اجرایی و همه دانشگاه ها یکسان و معتبر است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کارگروه آراستگی گفت: کارگروهی که مسئولیت پیگیری و اجرا را بر عهده دارد، مرکبی از همه مسئولان هر واحد شامل رئیس واحد، معاون فرهنگی،‌ رئیس مرکز مشاوره، بسیج دانشجویی، بسیج استادان است.

وی اظهار داشت: این کارگروه از اول مهر ماه اجرایی شده است. مورد انضباطی خاصی وجود نداشته و موارد در حد تذکر بوده است، اجرای این کار گروه چندین گام دارد؛ در گام های اول در زمینه امور معرفتی،‌ روشنگری، اهمیت رفتارها و پوشش ها بوده که در حال حاضر در حال انجام است. برخی از افراد نیز ممکن است تذکر لسانی دریافت کرده باشند؛ اما غیر از این‌ها مورد دیگری اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977640

وب گردی

وب گردی