انجام روزانه  350عمل جراحی در بیمارستان میلاد/25 درصد درمان کشور مربوط به سازمان تامین اجتماعی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 20 تا 25 درصد درمان کشور مربوط به سازمان تامین اجتماعی است و بایستی با همدلی و همکاری بین این سازمان و وزارت بهداشت در جهت هم افزایی و خدمت بهتر به مردم گام برداشت که قطعا این همدلی وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان تامین اجتماعی، محمد شریعتمداری عصر یکشنبه در جشنواره مهربانی و خوشرویی در بیمارستان میلاد گفت: سیاستگذار حوزه سلامت و درمان در کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و ما تجربیات و نظرات کارشناسان این سازمان را به وزارت بهداشت ارائه می کنیم.
وی در این مراسم که همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، برگزار شد، اضافه کرد: تفاهم نامه ای بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم خواهیم داشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی بیمارستان میلاد گفت: شاهد شرایط خوبی در این بیمارستان هستیم اما در جهت بهتر شدن امور باید تلاش بیشتری کرد و به نظر می آید تمامی فعالیت های درمانی سازمان تامین اجتماعی باید در قالب یک مجموعه خودگردان باشد که البته این امر نیازمند مطالعه و بررسی است.

مرحوم نوربخش مهربانی خود را در کار خالصانه نشان داد


شریعتمداری هنگام اهدای شاخه های گل به بیماران، یاد و خاطره مرحوم دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی را گرامی داشت و گفت: مرحوم نوربخش مدیر خدوم و پر تلاش سازمان در آخرین روزهای فعالیت خود به کمپین مهربانی پیوست و او مهربانی خود را در کار خالصانه و خدمت به مردم نشان داد.
وی از مدیران و کادر درمانی سازمان تامین اجتماعی بابت خدمت رسانی توام با مهر و محبت به بیماران تشکر کرد و اظهار داشت: کادر بیمارستانی تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیماران تلاش زیادی می کنند و از زحمات آنها تشکر می کنم.
شریعتمداری همچنین در جلسه ای با اعضای هیات مدیره بیمارستان میلاد با گرامیداشت یاد و خاطره مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی گفت: در مسیر دکتر نوربخش به همراه دکتر محسنی بند پی به بیمارستان میلاد آمدیم تا به جشنواره مهربانی ملحق شویم.


ترویج فرهنگ مهربانی کار ارزشمند مرحوم نوربخش بود
سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم ارتقای حوزه سلامت را از نقاط درخشان انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: وقتی کسی بیمار می شود، نیازمند مهربانی است و بیمارستان میلاد نقطه اوج اقدامات فرآیند محورانه در حوزه سلامت سازمان تامین اجتماعی است.
انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به برگزاری جشنواره خوشرویی در این سازمان افزود: ترویج فرهنگ مهربانی کار ارزشمند مرحوم دکتر نوربخش است که به نظر می رسد در جامعه به آن نیاز داریم.
رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد مرحوم دکتر نوربخش گفت: سرمایه اصلی میلاد سرمایه اجتماعی آن است که مراجعه کنندگان آن هستند.
علی فتاحی با تاکید بر مدیریت فرآیند گرا در اداره بیمارستان میلاد خاطرنشان کرد: 90 درصد نیازهای درمانی بیماران سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور را پاسخگو هستیم.
مدیرعامل بیمارستان میلاد نیز گفت: اکنون حدود 100 تخت در اورژانس داریم که می توان گفت اورژانس میلاد خود بیمارستانی کوچک است.
محمودرضا فیاض با بیان اینکه روزانه 6 هزار نفر به درمانگاه ها و 2 هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند، گفت: روزانه حدود 300 تا 350عمل جراحی نیز در بیمارستان میلاد انجام می شود.
وی از بیمارستان میلاد به عنوان قطاری در حال حرکت یاد کرد و گفت: در هر اقدامی باید این موضوع را در نظر داشت تا خدمات بیمارستان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977715

وب گردی

وب گردی