در آزادراه کرج - تهران ترافیک سنگین است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی، درباره وضعیت جوی جاده های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان های گیلان، مازندران، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و فارس شاهد بارش باران هستیم و در برخی از محورها در استان های تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان و ایلام نیز بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محور فیروزکوه نیز بارانی گزارش شده است، افزود: در محور پونل به خلخال، گردنه اسدآباد، ارتفاعات هراز و چالوس نیز بارش برف گزارش شده است که لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور، گفت: ترافیک در محور هراز و به خصوص در محدوده نارنجستان و پلور سنگین است. در محور چالوس نیز شاهد ترافیک پرحجم در طول محور و ترافیک نیمه سنگین در محدوده مرزن آباد هستیم.

رحمانی ادامه داد: در محورهای کرج - قزوین و کرج - تهران نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی گفـت: با توجه به بار ترافیکی در محورهای چالوس و هراز از بعد از ظهر امروز این دو محور به سمت جنوب یک طرفه شدند.

رحمانی با بیان اینکه شرایط جوی جاده های کشور مناسب سفرهای غیرضروری نیست، افزود: در همین راستا توصیه ما به شهروندان این است که سفرهای تفریحی و غیرضروری خود به ویژه به مقصد استان های سردسیر و جاده های کوهستانی را به زمان دیگری موکول کنند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 977730

وب گردی

وب گردی