مراد شاهین رئیس سازمان سینمایی سوریه میهمان جشنواره فیلم مقاومت می‌شود

مراد شاهین رئیس سازمان سینمایی سوریه میهمان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مراد شاهین ۵ اذر ماه جاری همزمان با برگزاری این رویداد سینمایی به تهران می آید.

بر پایه این‌ خبر، وی علاوه بر حشور در جشنواره مقاومت در یک کنفرانس خبری با رسانه‌های ایران به گفتگو خواهد نشست.

در این خبر آمده است: رئیس موسسه فیلمسازی وزارت فرهنگ سوریه معتقد است آنچه جایش در روابط دو کشور ایران و سوریه خالی است، در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است و هرگونه همکاری مشترک برای تولید سریال و نمایش مورد استقبال خواهد بود.

وی گفت: ما در زمینه فکری و فرهنگی نیازمندیم که با جمهوری اسلامی ایران تکمیل شویم. سوریه که اکنون در دوران پسا داعش می‌کوشد با ابزار هنر و فرهنگ حقانیت خود را در جنگی که قدرت‌های منطقه‌ای بر آنان تحمیل کردند ثابت کند.

رئیس موسسه فیلمسازی وزارت فرهنگ سوریه خبر داد: تولید فیلم سینمایی بعد از شروع بحران افزایش یافته است و هم‌‌اکنون از طریق کار فرهنگی بر روی کودکان خطرات اندیشه تکفیری را گوشزد می‌کنند.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همچنین از حضور بیش از ۴۰ میهمان دیگر از ۲۴ کشور جهان در این دوره جشنواره فیلم مقاومت خبر داد.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح- انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ۵ تا ۹ آذر ماه جاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می شود.

کد خبر: 977746

وب گردی

وب گردی