برق تمامی شهرها و روستاهای استان کرمانشاه در مدار است/ رفع کدورت آب شرب در ۵ شهر استان

پس از وقوع زلزله 6.4 ریشتری شب گذشته در سرپل ذهاب استان کرمانشاه بلافاصله نیروهای عملیاتی آب و برق وزارت نیرو وارد عمل شده و هم‌اکنون تمامی شهرها و روستاهای این استان دارای آب و برق است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیمراد مرادی‌مجد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه،گفت: شب گذشته پس از زلزله، تعداد 43 روستا و 4 شهر سرپل‌ذهاب، گیلان غرب، اسلام آباد و دالاهو دچار قطعی برق شد که بلافاصله با حضور نیروهای عملیاتی ظرف 10 دقیقه شبکه برق احیا و در ساعت 2:30 دقیقه بامداد تمامی روستاهای استان برق‌دار شد و اکنون هیچ‌ روستایی بدون برق نیست.
"علیرضا تخت‌شاهی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز از بهبود کدورت شهرهای این استان خبر داد و افزود: پس از زلزله دیشب، کدورت آب در منابع تامین به‌شدت بالا رفت که با اقدام فوری گروه عملیات، هم‌اکنون کدورت برطرف شده و طبق آخرین بررسی، کدورت آب به 700 و 800 رسیده است.
وی ادامه داد: شب گذشته کدورت شهرهای سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب، قصرشیرین، ریجاب و کرندغرب بالا رفته بود که با پیگیری‌های انجام شده، ساعت 6 صبح مشکل آب شرب این شهرها برطرف و به حالت عادی بازگشت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه آب شهرهای استان هر یک‌ساعت کدورت‌سنجی می‌شود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مشکل آب شرب شهرها برطرف شده و هیچ شهری قطعی آب ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977763

وب گردی

وب گردی