100 سالن نمایش در دانشگاه آزاد برای اکران فیلم های سینمایی درنظر گرفته شده است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه افرادی به خاطر تغییر مدیریت با دانشگاه آزاد اسلامی درگیر هستند و این موضوع بعضی اوقات معضل ایجاد می کند وگرنه با حضور این مدیران و انگیزه بزرگی که وجود دارد ان‌شاء‌الله دانشگاه آزاد اسلامی  راه بلندی را طی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: برخورد خاص و ویژه ای در مورد کمیته انضباطی نداشته ایم و این قانون از اول مهر اجرا شده است. تذکر به دانشجویان داده شده است. این اجرا در گام های اول و دوم است و باید تمام مراحل را سپری کند. شاید تعدادی از دانشجویان تذکر لسانی گرفته باشند.

دانشگاه آزاد اسلامی تعداد سالن های آمفی تئاتر زیادی برای اکران فیلم دارد و از طرفی تولیدات فیلم های انقلابی و دفاع مقدس و ارزشی هم زیاد است. ابتدا برنامه مان با اکران فیلم ها در 10 سالن شروع کردیم و تا پایان سال به 100 سالن می رسد. طبق یک برنامه مشخص در طول سال فیلم ها نمایش داده می‌شوند.

کلانتری ادامه داد: دانشگاه آزاد به عنوان برنامه فرهنگی اعلام خواهد کرد و دانشجویان،کارمندان، استادان، علاقه مندان برای تماشای فیلم ها می توانند در سالن های سینما حاضر شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: معمولا سالن هایی را آماده نمایش فیلم کرده ایم که در شهر یا محله هایی قرار دارد که هیچ سینمایی وجود ندارد.خدمت فرهنگی کرده ایم و مبلغ خیلی کمی در ازای تهیه بلیت دریافت می شود.

وی در خصوص تحقق افق 1404 و انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان اولین دانشگاه اظهار داشت: معتقدم که اگر کار جدی صورت بگیرد و افرادی که کارشکنی می کنند دست از اقداماتشان بردارند رسیدن به این هدف اصلا سخت و دور از دسترس نیست. البته این نفراتی که کارشکنی می کنند از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی نیستند.

کلانتری تاکید کرد: متاسفانه افرادی به خاطر تغییر مدیریت با دانشگاه آزاد اسلامی درگیر هستند و این موضوع بعضی اوقات معضل ایجاد می کند وگرنه با حضور این مدیران و انگیزه بزرگی که وجود دارد ا‌نشاءالله دانشگاه آزاد اسلامی راه بلندی را طی خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977768

وب گردی

وب گردی