یکی از دانشگاه های استان سمنان میزبان رئیس جمهوری در روز دانشجو خواهد بود؟

سال گذشته رئیس جمهوری به دانشگاه استان سیستان و بلوچستان رفت و این احتمال وجود دارد امسال نیز به یکی از دانشگاه های شهرستان ها برود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، چندی پیش صحبت هایی مطرح شد مبنی بر اینکه رئیس جمهوری به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور پیدا خواهد کرد اما تا این لحظه، محل سخنرانی او به شکل رسمی مشخص نشده است.

حضور احتمالی رئیس جمهوری در دانشگاه تهران در روز شانزدهم آذرماه هنوز مشخص نیست و قطعی نشده است. دفتر رئیس جمهوری باید اعلام کند او امسال به کدام دانشگاه می رود و مسئولان تمام دانشگاه های کشور منتظر هستند خبر نهایی را از دفتر رئیس جمهور بگیرند.

دانشگاه تهران طبق روال هر سال و مانند تمام دانشگاه های کشور از رئیس جمهوری دعوت کرده به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه حضور پیدا کرده و سخنرانی کند اما در نهایت دفتر رئیس جمهور تصمیم می گیرد او به کدام دانشگاه برود.

دفتر ریاست جمهوری از سال گذشته رویه جدیدی را در پیش گرفته تا رئیس جمهوری به دانشگاه های شهرستان ها برود. پارسال هم دکتر حسن روحانی به دانشگاه استان سیستان و بلوچستان رفت و این احتمال وجود دارد رئیس جمهوری امسال نیز به یکی از دانشگاه های شهرستان ها برود ولی هنوز خبری به صورت رسمی اعلام نشده است.

دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با ایسکانیوز، این خبر را تأیید کرد.

گفتنی است، رئیس جمهور ۱۴ آذرماه امسال به استان سمنان سفر خواهد کرد که افتتاح پروژه ها، شرکت در اجلاسیه سراسری نماز، ملاقات مردمی در شاهرود و شرکت در جلسات استانداری سمنان در این سفر برنامه‌ریزی شده است.

با توجه به همزمانی سفر رئیس جمهور و روز دانشجو، احتمال اینکه دکتر روحانی 16 آذر در یکی از دانشگاه های استان سمنان سخنرانی کند بالاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 977774

وب گردی

وب گردی