رهایی: دانشگاه آزاد برای رسیدن به افق 1404 برنامه جامع تهیه کرده است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: ان‌شاءالله با مجموعه برنامه ها و تمهیداتی که پیش بینی شده، قرار است دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب اول داوطلبان تبدیل شود. برای رسیدن به این هدف برنامه ای جامع  از نظر ارتقاء وضعیت و اجرای طرح آمایش و بسیاری از موضوعات کیفی دیگر تهیه شده است.

علیرضا رهایی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص افزایش ظرفیت دوره تحصیلی سال 97 گفت: ظرفیتی در حدود ۱۰ هزار نفر برای دوره دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است. سال گذشته هم همین تعداد ظرفیت پذیرش داشته ایم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم در سال جدید تغییراتی ایجاد نکنیم.

وی افزود: مشکل ثبت نام درصد عمده ای از افراد در رشته های پزشکی حل شده است و درخواست بخشی دیگر از متقاضیان در کمیسیون مربوطه درحال بررسی است و اگر از نظر رتبه و نمره این نفرات شرایط قابل قبول داشته باشند در مرحله آینده؛ یعنی بهمن ماه پذیرفته خواهند شد.

رهایی ادامه داد: اکثر کسانی که شرایط حضور در دانشگاه را داشته اند وضعیتشان تعیین و تکلیف شده است و به تدریج سند پذیرش آنها صادر خواهد شد. به زودی واجدین شرایط ثبت نام خواهند شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اظهار داشت: دلیل تمدید مهلت ثبت نام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر افزایش رشته ها و واحد های دانشگاهی بود که به تدریج حدود 80 رشته جدید درخواست کردند و برای اینکه حق مردم پایمال نشود تصمیم به تمدید مهلت ثبت نام گرفتیم.

وی تاکید کرد: ان‌شاءالله با مجموعه برنامه ها و تمهیداتی که پیش بینی شده قرار است دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب اول داوطلبان تبدیل شود. برای رسیدن به این هدف برنامه ای جامع از نظر ارتقاء وضعیت و اجرای طرح آمایش و بسیاری از موضوعات کیفی دیگر تهیه شده است.

رهایی در مورد مهلت زمان ثبت نام داوطلبان دوره دکتری تصریح کرد: داوطلبان دوره دکتری دانشگاه آزاد می‌توانند از ششم تا دوازدهم آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977783

وب گردی

وب گردی