توجه به بُعد معرفتی در همه فعالیت های فرهنگی  سیاست کلان دانشگاه آزاد است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به بُعد معرفتی در همه فعالیت های فرهنگی را سیاست کلان دانشگاه دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای استان تهران با حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر کلانتری در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در افق 1404 قرار گرفتن در تراز بهترین دانشگاه های کشور و جهان است، گفت: دانشگاه به دنبال تقویت فرهنگ دینی و الگوی ایرانی اسلامی است که منجر به آراستگی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در تمام شئونات می شود.

وی با تأکید بر اینکه جامعه دانشگاهی کشور باید نسبت به حفظ فرهنگ اسلامی و هویت ایرانی حساس باشد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی باید نماد پایبندی به شئونات اسلامی و ایرانی باشد.

دکتر کلانتری بر افزایش سطح آگاهی و باور دانشگاهیان اعم از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان از طریق تبیین دیدگاه های اسلام تأکید کرد و گفت: الگوهای مناسب با بهره گیری از سیره عملی معصومین(ع)، بزرگان علمی، ادبی و فرهنگی به دانشگاهیان معرفی و برای تولید و ارائه محصولات فرهنگی بسترسازی صورت گیرد.

وی توجه به بُعد معرفتی در همه فعالیت های فرهنگی را سیاست کلان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: متولیان امور فرهنگی در اجرای فعالیت­ های فرهنگی اعم از برگزاری کرسی های آزاداندیشی، اردوهای تفریحی، کلاس های آموزشی و ... باید افزایش شناخت و معرفت دانشگاهیان را در نظر داشته باشند.

دکتر کلانتری به برنامه های مناسبتی دانشگاه آزاد اسلامی در روز 16 آذر اشاره و خطاب به معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی تأکید کرد: نسل جوان را با واقعیت های انقلاب اسلامی آشنا کنید و با کالبد شکافی حوادث 16 آذر، 22 بهمن و ... دانشگاه و کشور را به لحاظ دینی و سیاسی بیمه کنید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا و زورگویی های بی حد دشمن مناسبت های 16 آذر و 22 بهمن را هوشیارانه و منسجم تر از گذشته برگزار کنید.

کد خبر: 977794

وب گردی

وب گردی