از تهران عکاسی کنید  و برنده شوید

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران گفت: پنجمین جشنواره پژوهشی تهران در بخش عکاسی از شهر تهران در حال برگزاری است و علاقمندان تا دهم آذر ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایسکانیوز، علی اسماعیل زاده در خصوص جشنواره پژوهشی تهران که امسال پنجمین سال خود را می گذراند؛ گفت: بخش عکاسی این جشنواره با همکاری مرکز فرهنگی هنری دارالفنون، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان زیبا سازی شهر تهران و شهرداری منطقه 11 برگزار خواهد شد.

اسماعیل زاده با بیان این که به برندگان تندیس جایزه تهران که مهم ترین جایزه این جشنواره است؛ اهدا خواهد شد، افزود: این مسابقه با هدف مستند سازی و نمایش هویت تهران در قاب تصویر، تقویت نگاه هنرمندان نسبت به شهر و اقلیم، دعوت به دوباره دیدن تهران و بازتاب آن یه شکل متفاوت و روایت تصویری از تهران مدرن و تهران قدیم برگزار می شود.

به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، علاقمندان به شرکت در این مسابقه عکس های خود را در محورهای: تهران شهر شور و نشاط ، جاذبه های طبیعی و تفرجگاه ها ، بافت قدیمی و محلات تاریخی شهر تهران ، میراث فرهنگی و صنایع دستی ، اماکن مذهبی –فرهنگی و هنری ، مشاهیر و مفاخر فرهنگی تهران ، نمایش های سنتی و آداب و رسوم تهیه کنند.

او همچنین گفت: شرکت کنندگان برای اطلاعات بیشتر و ارسال عکس ها می توانند به وب سایت www.tehran.darolfunun.com و یا دبیرخانه جشنواره واقع در میدان انقلاب – خیابان جمالزاده جنوبی – خیابان کلهر – نرسیده به خیابان کاوه – پلاک 42 – ساختمان دارالفنون مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977798

وب گردی

وب گردی