تقدیر از برترین آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی

هم‌زمان با برگزاری پنجمین نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از آزمایشگاه‌های برتر عضو شبکه آزمایشگاهی تقدیر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بر اساس ارزیابی انجام شده از عملکرد سال 96 مراکز آزمایشگاهی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‎های راهبردی، طی مراسمی، از آزمایشگاه‌های برتر تقدیر شد.
در این مراسم که هم‌زمان با پنجمین نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، از ده رتبه برتر در ارزیابی سال 96 و شش مرکز برگزیده، تقدیر شد و جوایزی اهدا شد.
همچنین در مراسم تقدیر از مراکز برتر شبکه آزمایشگاهی، از شش آزمایشگاه برگزیده دیگر نیز تقدیر شد. این مراکز که نسبت به عملکرد سال گذشته خود، رشد قابل توجهی را داشته‌اند.
عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به صورت سالانه ارزیابی می‌شود. این ارزیابی بر اساس سه دسته شاخص کلی «کارکرد»، «مشتری‌مداری» و «همکاری شبکه‌ای» انجام می‌شود. در سال 1396، مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در حدود 2,200,000 خدمت آزمایشگاهی را به حدود 68,000 مشتری حقیقی و حقوقی ارایه کرده و در مجموع بیش از 1,160 میلیارد ریال درآمد داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977821

وب گردی

وب گردی