فرصت حضور در شبکه بزرگ فناوری ایران فراهم شد

فرصت حضور شرکت‌ها و تیم‌های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، پرینترهای سه‌بعدی و تولید دیجیتال شبکه بزرگ فناوری ایران فراهم شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، علی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان از آغاز دور جدید ثبت‌نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان خبر داد و گفت: این مرکز با داشتن شبکه گسترده همکاران(خصوصی و دولتی) و با ارائه امکانات و خدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار، روند تجاری‌سازی طرح‌ها را تسریع می‌کند.
وی افزود: به همین منظور فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس از ابتدای آذرماه سال جاری آغاز شد.
مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان گفت: وجود تیم کاری کارآفرین، متخصص و باانگیزه، طرح باقابلیت تجاری‌سازی و برنامه کاری منسجم از الزامات عضویت در مرکز رشد است.
هزاوه در ادامه در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان اعلام کرد: صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت، و با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح موردنظر، در فرآیند عضویت قرار می‌گیرند و در صورت تأیید اولیه طرح، جلسه مصاحبه به‌صورت اختصاصی برگزار می‌گردد تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد تأیید قرار گیرد.
بر اساس این گزارش؛ شرکت‌ها و تیم‌های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری‌برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، پرینترهای سه بعدی و تولید دیجیتال می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرس www.techelite.ir برای این مرکز ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977828

وب گردی

وب گردی