داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد با تراز بالا در ترم بهمن پذیرش می شوند

مشکل ثبت نام درصد عمده ای از داوطلبان در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد حل شده و درخواست بخشی دیگر از متقاضیان در کمیسیون مربوطه درحال بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مشکل ثبت نام درصد عمده ای از داوطلبان در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد حل شده و درخواست بخشی دیگر از متقاضیان در کمیسیون مربوطه درحال بررسی است و اگر از نظر رتبه و نمره این نفرات شرایط قابل قبول داشته باشند در مرحله آینده یعنی بهمن ماه پذیرفته خواهند شد.

رهایی ادامه داد: اکثر کسانی که شرایط حضور در دانشگاه را داشته اند وضعیتشان تعیین و تکلیف شده است و به تدریج سند پذیرش آنها صادر خواهد شد و به زودی واجدین شرایط ثبت نام خواهند شد.

این خبر را علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز تأیید کرده است.

در همین زمینه دکتر طهرانچی در حاشیه رونمایی از طرح پایش آزاد دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران گفت: پذیرش دانشجو از طریق تکمیل ظرفیت برای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از سوی شورای گسترش آموزش عالی تصویب شده اما هنوز به دانشگاه ابلاغ نشده است.

او افزود: موضوع پرونده بررسی مشکلات موجود در زمینه پذیرش دانشجویان پزشکی با نظارت مجلس، سازمان بازرسی و وزارت بهداشت انجام شد و در صورت ابلاغ برنامه داریم که در بهمن ماه تکمیل ظرفیت را اعلام کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 977872

وب گردی

وب گردی