ارائه بسته‌ حمایتی بیمه به مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی

توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، بسته های حمایتی بیمه ای به مراکز عضو شبکه ارائه می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یازدهمین نشست کارگروه تخصصی میکروسکوپ پروبی روبشی، با حضور 35 نفر از کارشناسان و متخصصین مراکز عضو و توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی برگزار شد.
زهره فتاح، کارشناس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی در این نشست، ضمن ارایه آماری از وضعیت اعضا و اطلاعات ثبت شده در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی، فعالیت‌ها و خدمات جدید شبکه را که در سال 97 ارایه شده است معرفی کرد.


وی «ارایه اطلاعات بیش از 28,000 آزمون متنوع قابل انجام در مراکز عضو شبکه»، «ایجاد کانون شبکه فعالان آزمایشگاهی ایران در بانک رسالت به منظور ایجاد انگیزه و حمایت از پرسنل آزمایشگاه‌ها»، «برگزاری بازدیدهای گروهی دو و سه روزه از مراکز عضو شبکه در استان‌ها»، «امضای تفاهم‌نامه با پژوهشگاه استاندارد» و «فراهم شدن امکان بهره‌مندی مراکز عضو شبکه از بسته‌های حمایتی بیمه ایران»، را از جمله خدمات جدید شبکه آزمایشگاهی در سال 97 عنوان کرد.


در ادامه برنامه، صدیقه صادق حسنی، دبیر کارگروه SPM شبکه، اهداف تشکیل کارگروه های تخصصی در شبکه را تولید و جریان دانش در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی، کمک به ایجاد ظرفیت‌های جدید خدمات‌رسانی آزمایشگاهی، حمایت از پژوهش‌های هدفمند در زمینه کاربری دستگاهی، ایجاد هم‌افزایی علمی و مهارتی بین کارشناسان و کمک به ایجاد محیط‌های خلاق علمی و آزمایشگاهی به منظور تربیت کارشناسان ماهر و متخصص عنوان کرد.
تجلیل از اعضای فعال کارگروه میکروسکوپ پروبی روبشی نیز از برنامه‌های این نشست بود. در انتهای برنامه کارشناسان در حوزه‌هایی چون تأمین نمونه مرجع، تامین لوازم مصرفی، تأمین قطعات یدکی، تعمیرات و نگهداری، مقایسات بین آزمایشگاهی، بازاریابی و ایجاد انگیزش برای کارشناسان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977909

وب گردی

وب گردی