انیمیشن کوتاه «منو ببین»  تنها نماینده ایران در جشنواره هندیکپ فرانسه

انیمیشن کوتاه «منو ببین» به کارگردانی رضا مهران فر به سومین دوره جشنواره بین‌المللی Handicap فرانسه راه یافت.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز جشنواره هندیکپ که با تمرکز بر فیلم‌هایی با موضوع سلامتى برگزار می‌شود در این دوره خود میزبان «منو ببین» به عنوان تنها نماینده ایران در این جشنواره خواهد بود.سومین دوره این جشنواره از تاریخ 1 لغایت 6 فوریه 2019 در شهر لیون فرانسه براگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان «منو ببین» آمده است: «پسرکی در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­کند... ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می­شود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی است».

عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از: کارگردان: رضا مهرانفر ،تهیه کننده: مریم صانعى، نویسنده: مونا شاهى و غلامعلى میکاییلى ، سوپروایزر بخش انیمیشن : اسفندیار حاجى اسدالهى ، مدیر دوبلاژ : یگانه رمضانى ،صداگذار: ارش قاسمی، امور جشنواره­های بین­المللی: فیدان فیلم، مشاور رسانه­ای: سعیده الله­دادی.

رضا مهرانفر فارغ­التحصیل فیلمسازى و کارگردانى انیمیشن و کارشناس ارشد پژوهش هنر و عضو رسمى انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران وآسیفاى بین الملل است. او ساخت چند فیلم کوتاه انیمیشن و کارگردانى و تهیه چندین سریال و مجموعه انیمیشن و هم­چنین کارگردانى چند برنامه تلویزیونى از جمله مسابقه تلویزیونی کودک شو از شبکه نسیم را در کارنامه خود دارد.

کد خبر: 977952

وب گردی

وب گردی