دستگیری سارق سابقه دار در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی با 23 فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به سرقت های متعدد از ساختمان های در حال احداث در سطح شهرستان بجنورد می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای این فرد سابقه دار شدند، افزود: نهایتا کارآگاهان موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه متهم را به همراه مقادیر زیادی اموال مسروقه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد،گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد این فرد اقدام به 23 فقره سرقت در سطح شهرستان کرده است که نهایتا وی به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این رابطه 4 مالخر نیز مورد شناسایی قرار گرفتند گفت: این افراد نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بدری در پایان با تاکید بر اینکه مخلان نظم و امنیت به هیچ وجه در امان نیستند از مردم خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977966

وب گردی

وب گردی