آماده همکاری های علمی پژوهشی با مس سونگون هستیم

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهردر نشست مشترک اساتیدواحد با مدیران مس سونگون با ارائه گزارشی اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان دومین واحد دانشگاه آزاد استان و بزرگترین مجتمع آموزشی منطقه ارسباران آماده همکاری با مجتمع مس سونگون است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ابراهیم قربانی در نشست مشترک اساتید واحد با مدیران مس سونگون گفت: هم اکنون بیش از 114 نفر هیئت علمی تمام وقت و قریب به یکصد نفر استاد مدعو از مقطع کاردانی تا دکتری در بیش از 150 رشت مشغول تدریس و تحقیق هستند.

وی دراین جلسه افزود: این دانشگاه آماده همکاری در جهت ادامه تحصیل دانجویان در رشته های مرتبط است.
این مقام مسئول در ادامه گفت: هم اکنون یکصد آزمایشگاه و کارگاه با امکانات و تجهیزات پیشرفته ومجهز به فناوری روز با اساتید و پرسنل مجرب آماده همکاری علمی و پژوهشی بوده که امیدواریم تداوم این همکاری ها و ارتباط بین صنعت و دانشگاه موجب پویایی و بالندگی و چشم اندازهای روشن در رشد و توسعه و در جهت نیل به اهداف مورد نظر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به اینکه بیش از نیمی از همکاران مس سونگون در شهرستان اهر ساکن هستند گفت: این دانشگاه با فضای مناسب رفاهی، آموزشی ، ورزشی و پژوهشی آماده میزبانی برای خانواده بزرگ مس سونگون در برگزاری برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.
وی در پایان از همکاری صمیمانه مدیرعامل مس سونگون، دفتر ارتباط با صنعت و مسئولین دست اندرکار این مجتمع در تدارک این نشست قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه دکتر یاری معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و اساتید رشته های مختلف معدن، زمین شناسی، جغرافیا، برق، مکانیک، مکاترونیک، عمران، معماری، آب ، مدیریت و آمار و بودجه رایانی، IT در سخنانی نکته نظرات کارشناسی خود را در خصوص ارتقاء همکاری های دانشگاه با مس سونگون تشریح کردند.
در پایان مهندس رضوی مدیر دفتر ارتباط با صنعت مس سونگون با قدردانی از حضور اساتید دانشگاهی گفت: از طرح های پیشنهادی اساتید در حوزه پروهشی و تحقیقاتی در حوزه صنعت مس حمایت می کنیم و هم اکنون با اکثر دانشگاه های استان همکاری علمی، پژوهشی در قالب تفاهم نامه های متعقده داریم.

در این بازدید یکروزه هیات رئیسه ، قریب به چهل نفر از اساتید دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر از قسمت های مختلف این مجتمع از جمله اکتشافات معدنی و کارخانه های فعال در مس سونگون بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978000

وب گردی

وب گردی