جنگ دشمنان با ایران اسلامی، اعتقادی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جنگ دشمنان با ایران اسلامی، جنگ اعتقادی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی صبح امروز در آیین افتتاحیه اردوی حیات طیبه با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستیم، گفت: این انقلاب اهداف بلند و آرمان‌هایی داشته است.

وی با تشریح معنی لغوی اهداف و آرمان، اظهار کرد: اهداف به معنی پیشرفت‌ها و نتایجی که ملموس بوده و در دسترس قرار دارد اما آرمان، مقاصد بلندی است که برای تحقق آن باید فاصله طولانی‌تری را پیمود و تلاش و از خودگذشتگی بیشتری را انجام داد.

حسینی افزود: اهدافی برای این انقلاب ترسیم شده که بحمدالله بسیاری از آن محقق شده است، مواردی چون استقلال، آزادی، پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی را می‌توان در این خصوص نام برد؛ البته برای رسیدن به برخی اهداف نیاز به کار و تلاش دوچندان هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، مهم‌ترین وجهه انقلاب را مقدمه بودن برای حکومت جهانی امام عصر(عج) معرفی و تشریح کرد: این مهم، اصلی‌ترین آرمان انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه موعود نه تنها اعتقاد مردم ایران بلکه باوری جهانی است، تصریح کرد: دشمنان ایران و مردم آزاده جهان بر این اعتقاد و تفکر اشتراک دارند که جهان کنونی در عصر آخر زمان قرار دارد و با آمدن منجی، جنگ نهایی میان خیر و شر آغاز خواهد شد.

حسینی ادامه داد: مناقشه دشمنان ایران اسلامی فقط به واسطه وجود دولت اسلامی و چپاول ثروت ملی ما نیست؛ بلکه جنگ بر سر اعتقادات و باورهاست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، نگاه صهیونیزم مسیحی سردمداران کاخ سفید و تلاش برای تشکیل دولت قوی یهود در اورشلیم را تشریح و اظهار کرد: آنان با تفکر ناب انقلاب که با دولت اسرائیل مخالف است با تمام وجود دشمنی می‌کنند و تمام توان خود را در تضعیف این اندیشه ظلم ستیز به کار می‌برند.

وی با تأکید بر اینکه دنیا نگاه متفاوتی به ایران داشته و خیالات خامی را می‌پروراند، بیان کرد: در این فرصت‌های کوتاه به دست آمده چنینی، باید تلاش کرد تا علاوه بر افزایش بصیرت و آگاهی‌های خود، موجب بالا رفتن بینش و دانش دوستان، خانواده و جامعه شویم که تحقق این مهم مستلزم تلاش و غیرت فراوان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 978002

وب گردی

وب گردی