تیم شطرنج دانشگاه آزاد  بندرعباس نائب قهرمان کشور شد

تیم شطرنج دانشجویان پسردانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نائب قهرمان مسابقات سراسری دانشجویان این دانشگاه در کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 22 تیم از استان های سراسر کشور متشکل از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان از تاریخ 3 آذر ماه سال جاری به میزبانی واحدآشتیان برگزار شد.

تیم واحد بندرعباس که به عنوان نماینده استان هرمزگان با آمادگی کامل و نفرات برتر پا به این دوره از مسابقات گذاشته بود با درخشش خیره کننده بازیکنان و شکست حریفان خود توانست با شایستگی هر چه تمام پس از تیم قدرتمند استان تهران بر سکوی دوم قرار گیرد و عنوان نائب قهرمانی را برای این استان به ارمغان آورد.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز حسین جهانگیری نفر سوم میز چهارم، حسین انصاری نفر سوم میز دوم، نیما نجفی نفر دوم میز سوم و مه زیار قاسمی مقام دوم میز اول را به خود اختصاص دادند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با ترکیب آقایان حسین جهانگیری،حسین انصاری،نیما نجفی،و مه زیار قاسمی به سرپرستی دکتر وفا نادر نیا در این مسابقات حاضر شد.

تیم خوزستان نیز پس از استان های تهران و هرمزگان به مقام سوم این دوره رسید. گفتنی است این تیم سال گذشته نیز مسابقات قهرمان کشور را از آن خود ساخته بود.

کد خبر: 978077

وب گردی

وب گردی