نشریات ساده با محتوای هدایتگر و پیام آور اثرگذاری بیشتری بر مخاطب دارند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نشریه های ساده و کم هزینه با محتوای هدایتگر و پیام آور، اثرگذاری بیشتری دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شهرکرد، مراسم اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تبریک هفته بسیج، گفت: دانشجویان برگزیده سومین جشنواره نشریات دانشجویی در این مقطع تاریخی به رسالت خود عمل کردند و دست به قلم شدند.

دکتر کلانتری افزود: یک زمانی هیچ خبری از نشریه دانشجویی در کشورمان نبوده و افراد بسیاری برای این انقلاب به خاطر یک دست نوشته زیر شکنجه به شهادت رسیدند و امروز که چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد به برکت انقلاب، هزاران نشریه گوناگون در دانشگاه ها منتشر می شود.

وی اظهار داشت: یکی از مشوقین و مروجین اصلی شکل گیری نشریات دانشجویی در دانشگاه ها مقام معظم رهبری بودند به همین منظور در اولین جشنواره نشریات دانشجویی همه شرکت کنندگان در جشنواره به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند و به رهنمودهای سازنده ایشان گوش دادند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: تولید نشریه باعث می شود دانشجویان برای کارهای بزرگتر در آینده آماده شوند.

وی خطاب به مسئولان دانشگاه و دانشجویان گفت: در حوزه نشریات دانشجویی از تشریفات کم کنید و به محتوا و عمق مسائل بپردازید. نشریه های ساده و کم هزینه با محتوای هدایتگر و پیام آور، اثرگذاری بسیار زیادی در مخاطب دارند.

دکتر کلانتری ادامه داد: انتشار نشریات دانشگاهی زمینه مناسبی برای ابراز وجود دانشگاه است و رسالت اصلی این نشریات ترویج عقلانیت، هدایت و راهنمایی برای از بین بردن مشکلات و استفاده از خرد جمعی است.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ضمن تبریک اعیاد میلاد و هفته بسیج و خیر مقدم به شرکت کنندگان در جشنواره گفت: نشریات باید دارای محتوای عاقلانه و اندیشمندانه باشند تا نتایج پرثمر در جامعه ببار آورند.

وی از دانشجویان خواست با درایت و تدبیر قلم بزنند تا بتوانند اثری ماندگار و موثر از خود برجای گذارند.

ادای احترام و گلباران قبور مطهر پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، تجلیل از دانشجوی دکتری جانباز 70 درصد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، اهدای پرچم چهارمین دوره نشریات دانشجویی کشور به رییس واحد خوراسگان، تجلیل از معاونین برتر فرهنگی و رابطین نشریات، تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره نشریات دانشجویی کشور، اجرای تواشیح و برپایی نمایشگاه آثار برگزیدگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 978083

وب گردی

وب گردی