برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات علمی در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری

مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات علمی در ۴ بخش سازه ماکارونی، موشک آبی، نجات تخم مرغ و موشک کاغذی با حضور دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در ابتدای این مراسم دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ضمن تشکر و قدردانی از تلاش تمامی دست اندرکاران و شرکت کنندگان در مسابقات علمی و دانشجویی گفت: تمام سعی خود را بکار گرفتیم تا یک کار تیمی انجام و فضای نشاط و صمیمیّت در بین قشر جوان حاکم شود و یکی از بارزترین ویژگی این مسابقات، شرکت دانش آموزان در مقاطع دبستان و دبیرستان در کنار دانشجویان بوده است.

حسینی مزینانی آموزش تبدیل اندیشه و تفکر به علم و رسیدن به عمل، تمرین و ممارست برای تقویت تفکر خلاق و رسیدن به راه حل های جدید، آموزش کارگروهی، تمرین برای تپوریزه کردن فکر و خلاقیت، فراگیری و تمرین برای چگونگی بکارگیری اندوخته های علمی در حل مسائل جامعه، تمرین برای آمیخته کردن دانش کسب شده با هنر و زیبایی توسط جوانان و ارتقای حس مسوولیت پذیری را از جمله اهداف برون سازمانی این مسابقات علمی بیان کرد و افزود: افراد در کار انفرادی همیشه خوب عمل می کنند اما در کار تیمی بعضاً دارای نقاط ضعف و مشکلاتی هستند که بهتر است از مقاطع پایین روحیه انجام دادن کار تیمی را در بین نوجوانان و جوانان تقویت کنیم.

وی از جمله اهداف درون سازمانی این مسابقات را ایجاد انگیزه، نشاط و امدی در نسل جوان در راستای رسالت اصلی دانشگاه ها، ارتقاء علمی دانشجویان، تغییر رویکرد دانشگاه آموزش محوری به سمت دانشگاه حل مساله، تقویت روحیه مشارکتی در استادان، کارکنان و دانشجویان، ترویج و توسعه فعالیت های بین رشته ای، افزایش اعتماد به نفس دانشجویان و معرفی و شناساندن ظرفیت و پتانسیل دانشگاه به جامعه عنوان کرد.

معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری لازمه حرکت و پویایی در هر جامعه ای را امید داشتن مطرح کرد و گفت: در طول تاریخ کسانی که امیدوار بودند، توانستند ظرفیت و ابزار لازم برای حرکت پیشرفت را بدست آورده و به کار گیرند و منشا تحولات در طول تاریخ باشند و در مقابل جامعه امیدوار جامعه مایوس قرار دارد که در همه امور درجا می زند.

دکتر بابک کامکاری دبیر اجرایی این مسابقات گفت: در بخش دانشجویی این مسابقات اهداف کارگروهی، مسئولیت‌پذیری و ارتقای سطح علمی دانشجویان دنبال می‌شود.

وی افزود:81 تیم دراین مسابقه شرکت کردند که ۴۲ تیم دانشجویی و 39 تیم دانش آموزی بودند.

در پایان این مراسم اسامی تیم های حائز رتبه و همچنین تیم های برتر دانش آموزی به شرح ذیل اعلام و به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به آنان تقدیم گردید.

مقام های برتر مسابقات:

نجات تخم مرغ:

1.مقام اول: تیم رسا : مرتضی توسلی – حسن بخشی

2.مقام دوم: تیم ناجی: لعیا ساجدی

3.مقام سوم: تیم نجات دهندگان : علیرضا محمدی

سازه ماکارونی:

1.مقام اول: تیم کینو : بابک صبحی - رضا خاوری - ایمان رستم نژاد

2.مقام دوم: تیم تیزهوشان 5 : طاها رولی – امیرحسین اسماعیلی – علی اصغر عسگرانی

3.مقام سوم: تیم فرندز بریدج : نجیب الله حسینی

موشک کاغذی:

1.مقام اول: تیم meso: امیرحسام خیرالهی پیروز – علیرضا بنایی- علی فخرایی

2.مقام دوم: تیم طهرون مرکزی : نیما آذری نجف آباد- سید محمد مهدی میرعمادی

3.مقام سوم: تیم خیام : مائده سادات اسحاقی – مهیاراه چمنی – مهلا راه چمنی – منصوره عیوضیان

موشک آبی:

1.مقام اول: تیم wrc :مهدی علی نیا قرا- محمد رضا فلسفی – رضا فرنو

2.مقام دوم: تیم حکمت نبوی1: مانی واحدی – محمد امین محمد پور- محمد مهدی عارفی

3.مقام سوم: تیزهوشان بهشتی 3: سید محمد حسین موسوی – سجاد محمدی – مهدی مستخدمی

کد خبر: 978090

وب گردی

وب گردی