محرومیت زدایی در مناطق محروم توسط دانشگاهیان  واحد میاندوآب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب ضمن تقدیر از نقش بسیج و بسیج دانشجویی در محرومیت زدایی، از بسیج به عنوان حامی محرومان و  قطار سازندگی در عرصه محرومیت زدایی یاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از میاندوآب: یک باب خانه محروم هشتاد متری توسط رئیس واحد میاندوآب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی و مسئولین شهرستان در اجرای طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم در روستای چاخراحمد میاندوآب افتتاح شد.

سرهنگ جواد مولودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در این آیین ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه ها در برگزاری اردوهای جهادی و محرومیت زدایی گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه توانسته غبار محرومیت را از چهره محرومان و مناطق محروم کشور بزداید و امروز بسیج شاه کلید سازندگی و ایثار در عرصه نبرد با فقر و محرومیت است . وی تلاش برای بهسازی زندگی محرومان و مستضعفان و رفع فقر از چهره جامعه را از موارد خشنودی خداوند یاد کردند.

دکتر رامین رستمی گفت: امروز بسیج در راه هدایت و کمک در سازندگی کشور در محرومیت زدایی و برگزاری ارودهای جهادی و هجرت دانشجویان بسیجی و ولایت مدار برای ساختن و بازسازی مناطق محروم کشور توانسته گام های بلندی بردارد و و اهداف بلند نظام و ولایت در عرصه سازندگی و توسعه و آبادانی را بیش از پیش نمایان تر سازد.

سرهنگ رحیم عباس زاده فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در این افتتاح، اردوهای جهادی را زمینه ای برای خودسازی و پرورش استعدادهای جوانان نخبه و دانشجو در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی دانست.

خانه محروم که توسط بسیج دانشجویی و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر نهادها به مرحله بهره برداری رسید بود توسط دکتر رامین رستمی رئیس واحد میاندوآب افتتاح شد.

کد خبر: 978098

وب گردی

وب گردی