گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مراسم بزرگداشت هفته بسیج به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با همکاری بسیج اساتید، بسیج کارکنان و حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان گفت: پیامبر اکرم(ص) همه انسانها را به درگاه الهی دعوت نمودند، قرآن کریم نیز پیامبر اعظم (ص) را اسوه حسنه نام برده است اسوه برای کسانی که می خواهند به خدا برسند و امام راحل(ره) به مردم اعتقاد عجیبی داشتند و مردم را مالک این انقلاب می داشتند و به همین جهت دستور تاسیس بسیج را دادند تا این انقلاب به دست این بسیجیان حفظ باشد.

در ادامه مراسم آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندر عباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در سه محور «جایگاه حضرت امام صادق(ع) در حوزه، دانشگاه و نگاه اندیشمندان غربی به این جایگاه»، «ولایت فقیه» و «هفته وحدت» سخنرانی کرد.

در پایان مراسم نیز یک اثر نفیس خوش نویسی حاصل هنر آقای ترابی زاده بسیجی هنرمند توسط آقای دکتر ابوالقاسمی فر ریاست دانشگاه و حاج آقای کوهساری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مهمان و سخنران ویژه مراسم اهدا گردید.

کد خبر: 978118

وب گردی

وب گردی