نمایشگاه فن بازار تجهیزات پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

مدیرکل امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه فن بازار تجهیزات پزشکی در ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامیدکتر پیام نجفی مدیرکل امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه فن بازار تجهیزات پزشکی از تاریخ 17 تا 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه صاحبان ایده و محصول و سرمایه گذاران دارای غرفه هایی مجزا خواهند بود.

وی با بیان اینکه محصولات بسیار زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که باید به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه برسد، اظهار داشت: یکی از رسالت های دانشگاه این است که به عنوان حامی، صاحبان ایده را به سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار متصل کند تا ایده ها و محصولات وارد عرصه اقتصادی کشور شود. به همین منظور اداره کل امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه با همکاری معاونت های پژوهش و فناوری و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فن بازار تجهیزات پزشکی در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واقع در سازمان مرکزی طبقه فوقانی پارکینگ طبقانی برپا می شود.

دکتر نجفی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که مراکز رشد مستقر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به نحو مطلوبی در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی فعالیت دارند و از طرفی کشور به این تجهیزات نیازمند است، برگزاری این نمایشگاه می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: برگزاری نمایشگاه فن بازار تجهیزات پزشکی منجر به عقد قرارداد بین صاحبان ایده و صاحبان سرمایه شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 978267

وب گردی

وب گردی