توسعه سیستم ضبط مطمئن مکالمات تلفنی توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی

یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 76 تا کنون به طور متمرکز بر روی طراحی و تولید سیستم های ضبط مکالمات تلفنی و بی‌سیم فعالیت می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان، با هدف طراحی و تولید سیستم های ضبط مکالمات تلفنی و بی‌سیم، اقدام به توسعه سیستم های مرتبط با ضبط مکالمات مانند سیستم گویا یا مرکز تماس کرده است.
این شرکت دانش بنیان از سال 90 اقدام به ارائه مستقل خدمات طراحی و تست سیستم های دیجیتال به مراکز تحقیقاتی کرده است. به گفته مسعود یزدان‌پناه مدیر عامل شرکت مهندسی بهین سامانه فردا، این شرکت برای تامین تضمین کیفیت محصولات خود فرآیندهای مدونی برای هر یک از مراحل مختلف طراحی و تست طراحی (سخت‌افزار/نرم‌افزار)، تولید و تست تولید، خدمات پس از فروش و بازاریابی و فروش انجام می دهد.
وی افزود: یکی از محصولات تولیدی شرکت، طراحی سیستم Phoenix-Digital Sound Recorder است. این سیستم، پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان در زمینه ضبط و مستندسازی مکالمات انواع خطوط تلفن و بی سیم است.
این فعال دانش بنیانی در کشور، ادامه داد: همچنین سیستم Phoenix-DSR، سیستم ضبط مکالماتی بدیع است که توسط این شرکت طراحی شده است. این سیستم، با قیمتی استثنائی ارائه می شود که کلیه ملاحظات یک سیستم مطمئن صنعتی- نظامی در آن لحاظ شده است.
وی همچنین بیان کرد: معماری و فناوری پیشرفته بکار گرفته شده در سیستم Phoenix-DSR اجازه می‌دهدکه سازمانهای کوچک و بزرگ این دستگاه را در گوشه‌ای از ساختمان بدون دغدغه و نیاز به نگهداری، نصب و راه اندازی کند و در زمان مورد نیاز از دفاتر مدیریت یا مسئولین ذیربط از طریق شبکه و نرم‌افزار رابط کاربری به سیستم متصل شده و مکالمات جاری و ضبط شده را مورد وارسی قرار دهند. با توجه به امکانات نرم‌افزار رابط کاربری در نظر گرفته شده، کاربر می‌تواند وضعیت هر یک از رکوردرهایی که در نقاط مختلف سازمان در حال بهره برداری می باشد را در هر زمان مانیتور و وارسی کند.
از جمله قابلیت های این سیستم می توان به ضبط مطمئن مکالمات، ضبط مکالمات بدون رایانه شخصی (None PC - Based)، ضبط مکالمات بدون Windows، تضمین کیفیت ارتباط با کاربر از طریق شبکه، امکان دسترسی به مکالمات با تلفن (انتخابی)، ظرفیت بالای ضبط با بکارگیری‌هارددیسک، پشتیبانی دو نوع مدیای آرشیو، قابلیت ضبط خطوط تلفن دیجیتال، قابلیت ضبط تماس‌های VoIP، ماجولاریتی در بخش های مختلف، امکان پلمب دستگاه، تحمل عایقی ورودی مطابق استاندارد UL - 497A، صفحه نمایش LCD گرافیکی تمام رنگی- لمسی، دارای بلندگوی داخلی، اتصال به هدفون و کنترل از صفحه گرافیکی، قابلیت یادگیری مشخصات الکتریکی خطوط تلفن آنالوگ، قابلیت اتصال به انواع بیسیم، قابلیت شناسایی و ثبت انواع Caller ID استاندارد و ID بی‌سیم، قابلیت استفاده با برق شهر و برق باطری، ملاحظات امنیتی و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 978301

وب گردی

وب گردی