وجهه مردمی و انقلابی ویژگی منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: قطعاً ویژگی منحصر به فرد و عمده دانشگاه آزاد اسلامی وجهه مردمی و انقلابی‌بودن آن است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بوشهر، اسماعیل عبدالهی صبح امروز در جلسه شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ابراز امیدواری کرد این حضور ارزشمند، منشأ خیر، برکت و بالندگی برای استان حماسه‌‌ساز بوشهر و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان شود.
وی با بیان اینکه با اهتمام و تلاش همکاران در اجرای دقیق سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، آرامش، هماهنگی و انسجام خوبی در واحد‌ها و مراکز استان برقرار شده است، بیان کرد: الحمدلله رابطه‌ای جدی، متوازن و همدلانه در استان شکل گرفته که انجام وظایف و الزامات قانونی را بسیار آسان کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با تأکید بر اینکه در اجرای همه برنامه‌ها متناسب با شرایط و مطالبات جدید سازمان، علاوه بر رعایت اصل صرفه‌‌جویی مالی و کنترل هزینه‌ها، تحرک و مشارکت فعال و هدفمندی وجود داشته است، تشریح کرد: در یک سال گذشته نه تنها به لحاظ عددی بر تعداد فعالیت‌های فرهنگی افزوده شده است، بلکه به اعتراف و گواه همه همکاران، این برنامه با رشد چشمگیری از لحاظ کیفی همراه بوده است.
عبدالهی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک ظرفیت فوق‌العاده خدمت‌رسانی به مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است، خاطرنشان کرد: قطعاً ویژگی منحصر به فرد و عمده دانشگاه آزاد اسلامی، وجهه مردمی و انقلابی‌بودن آن است.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، نگاه مردمی انقلابی دانشگاه به مسائل که متکی بر آموزه‌های اسلامی و رهنمود‌های ولایی است را عامل اصلی موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی دانست و اذعان کرد: این دانشگاه با این نگاه سازنده و سند دانشگاه اسلامی، به تحول و جهش خواهد رسید.
وی ادامه داد: هدف والای دانشگاه آزاد اسلامی به کارگیری مطلوب از همه امکانات و فرصت‌ها برای شکل‌گیری دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی به منظور خدمت رسانی، سالم، متعالی و کارآمد به نظام و مردم است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، باید فرهنگ الهی و قرآنی و ولایی باشد، خاطرنشان کرد: فرهنگ بندگی، عزت، استقلال، آزادی، توکل و توسل، سادگی و صداقت، تلاش و جهاد، حیا و حکمت، اقتدا به ولایت، امید به روز جزا و پاداش، برادری و گذشت، کسب رزق حلال، قناعت و شجاعت و صبردر برابر مشکلات باید در دانشگاه نهادینه شود.
انتهای پیام/
کد خبر: 978357

وب گردی

وب گردی