جزئیات ثبت نام کنکور ارشد 98 اعلام شد

سازمان سنجش در اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،‌ ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 از روز جمعه 16 آذر ماه آغاز و در روز یکشنبه 25 آذر ماه پایان می یابد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

داوطلبان برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند حداکثر در 2 رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام شوند.

داوطلبان برای ثبت نام لازم است به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی فوق برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال 12 رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه کرده و مدارک و اطلاعات مورد نیاز خود را برای ثبت نام آماده می شود. دفترچه راهنمای ثبت‌نام نیز همزمان با شروع ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، لازم به ذکر است میزان هزینه ثبت‌نام در دفترچه راهنمای ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند. این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت هزینه ثبت‌نام، نسبت به پرداخت هزینه اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور، اقدام کنند. میزان هزینه اعلام علاقه‌مندی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 5 و 6 اردیبهشت 98 برگزار خواهد شد، داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ دوم اردیبهشت 98 تا روز چهارشنبه مورخ 4 اردیبهشت 98 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند با توجه به نکات ذیل و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

لازم به ذکر است داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398، در اولین ‌مرحله دوره بیست و چهارمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978394

وب گردی

وب گردی