تردد خودروهای عادی در خطوط ویژه ممنوع است

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: تردد در خطوط ویژه برای خودروهای عادی، غیرمجاز بوده و صرفاً خودروهای پلیس و خودروهای امدادی مانند اورژانس و آتش‌نشانی مجاز به عبور از این خطوط هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس گفت: تردد در خطوط ویژه برای خودروهای عادی، غیرمجاز بوده و صرفاً خودروهای پلیس و خودروهای امدادی مانند اورژانس و آتش‌نشانی مجاز به عبور از این خطوط هستند. سایر خودروها اجازه تردد در این خطوط را نداشته و در صورت بروز تصادف، سهمی از تقصیر متوجه آن‌ها خواهد بود.

رازقی افزود: تردد در این خطوط برای خودروهای معمولی خطرناک است. همچنین با توجه به تصادفاتی که با عابر پیاده و اتوبوس‌های شرکت واحد رخ داده، توصیه می‌شود که وسایل نقلیه خصوصاً موتورسیکلت‌ها از خطوط عادی برای تردد استفاده کنند.

وی همچنین در رابطه با تردد در تونل‌های شهری گفت: تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین در این تونل‌ها ممنوع بوده و علاوه بر ایجاد مزاحمت برای سایر خودروها باعث کاهش ایمنی تردد می‌شود. به همین علت لازم است موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین از معابر عادی استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978415

وب گردی

وب گردی