مناسب سازی سومین بوستان منطقه13 برای  معلولان

همزمان با 12 آذرماه،روز جهانی معلولان، شهردار منطقه13 از مناسب سازی سومین بوستان در این منطقه جهت معلولان خبر داد و گفت : بهسازی چهارمین بوستان نیز در سال آینده برای استفاده توانیابان دردستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، رحمان زاده با اعلام این خبرگفت: در راستای ارج نهادن به معلولان منطقه، طرح مناسب سازی بوستان ها در اولویت کاری این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: بوستان بهیان به عنوان سومین بوستان در دست اجراست که تا کنون هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

رحمان زاده گفت: بدین منظور بوستانهای پیروزی و خیام اولین بوستانها یی است که مناسب سازی آن با احداث معابر ویژه نابینایان، نصب مبلمان پارکی، رمپ و لوپهای ویژه معلولین و مسیر ویژه ویلچر انجام شده است.

وی گفت: بوستان حافظ به عنوان چهارمین بوستان ویژه توانیابان جهت اجرا در سال آینده انتخاب و در دستور کار قرار گرفته است.

رحمان زاده در پایان با بیان اینکه معلولان موفقی در جامعه وجود دارند که می توان با برنامه ریزی دقیق از توانمندی های آنان در حوزه های مختلف به خوبی استفاده کرد یادآور شد: ما باید با فراهم کردن زمینه مشارکت معلولان در جامعه و مناسب سازی محیط شهری و مکان های عمومی خواسته های معلولان را به واقعیت تبدیل کرده ، چون حفظ استقلال و وابسته نبودن به دیگران از مهم ترین خواسته آنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 978558

وب گردی

وب گردی