بزرگ ترین رویداد قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بزرگ ترین رویداد قرآنی با مشارکت بیش از 100 هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیات علمی در 400 واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از برگزاری مسابقات قرآن و عترت در واحد علوم و تحقیقات، گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (بخش کتبی) اساتید، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز به طور همزمان در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در 10 رشته ویژه دانشجویان و سه رشته ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی برگزار شد.

وی افزود: بزرگ ترین رویداد قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی امروز با مشارکت بیش از 100 هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیات علمی در 400 واحد و مرکز آموزشی برگزار شد.

دکتر کلانتری افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته های تفسیر قرآن کریم، زندگی چهارده معصوم (علیه السلام)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران و خواهران، زندگی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)، ترجمه قرآن کریم (فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اساتید و دانشجویانی که امتیاز لازم را کسب کنند به مرحله دوم مسابقات راه پیدا خواهند کرد. همچنین بعد از برگزاری مرحله دوم، نفرات برتر به جشنواره ملی قرآنی دانشجویان کشور معرفی خواهند شد.

دکتر کلانتری ادامه داد: نتایج مقدماتی و امتیاز داوطلبان شرکت کننده در بخش کتبی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دی ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در سی و چهارمین جشنواره کشوری قرآن و عترت ویژه دانشجویان کشور، گفت: تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن میزبان جشنواره کشوری قرآنی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 978573

وب گردی

وب گردی