قول بررسی سریع و عادلانه دکتر ولایتی درباره پرونده استاد تعلیق شده

با پیگیری رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، پرونده یکی از اساتید رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران مرکزی توسط مرکز بازرسی ویژه هیات امنای این دانشگاه بررسی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،‌ در هفته‌های گذشته پرونده تعلیق فعالیت یک استاد روزنامه‌نگاری بازتاب زیادی در شبکه اجتماعی داشت و دانشجویان این استاد تلاش زیادی کردند تا صدایش شنیده شود.
حالا پس از یک ملاقات با استاد تعلیق شده، علی اکبر ولایتی در این زمینه دستور رسیدگی منصفانه و سریع به پرونده را صادر کرده است.
در همین میان حوریه دهقان‌شاد به خبرآنلاین می‌گوید:«بعد از نامه من و شاگردانم برای فرجام‌خواهی به بازرسی ویژه هیات امنای دانشگاه آزاده، این فرصت را به‌دست آوردم تا ملاقاتی با شخص آقای دکتر ولایتی داشته باشم. در این ملاقات ایشان لطف کردند و دستور سریع برای بررسی پرونده صادر کردند و گفتند در جریان این ماجرا قرار گرفته‌اند و نامه من، دانشجویان و توئیت‌های‌آنها را ملاحظه کرده‌اند.»
او ادامه داد: «باید تشکر کنم از آقای دکتر ولایتی و هیات امنای دانشگاه آزاد که صدای من را شنیدند و این فرصت به من داده شد تا پرونده یکبار دیگر بررسی شود و حرف‌های من هم شنیده شود. ایشان فرمودند که درباره این پرونده دستور بررسی سریع و منصفانه داده اند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 978580

وب گردی

وب گردی