دانشجویان باید فرهنگ گفت‌و‌گو را در جامعه نهادینه کنند

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: ما فرهنگ شنیدن حرف مخالف را یاد می‌گیریم و می‌توانیم از نظر خود، دفاع کنیم. دانشجویان علاوه بر انجام کار تیمی، می توانند تمرین کنند که گفت و گو را در جامعه نهادینه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خبری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران در جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مهندس مهدی کاظمی خالدی دبیر مسابقات مناظرات دانشجویان، دکتر علی اکبر هاشمی راد سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ و ابوالقاسم رئیسی روابط عمومی جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ضمن تبریک روز دانشجو گفت: جهاددانشگاهی در دوره‌های مختلف متناسب با نیازهای جامعه برنامه‌های خوبی برگزار می‌کند که تاثیرات 23 کتاب ملی و سراسری را اجرا کردیم و در حوزه های مختلفی بود قشر دانشجویی بر اساس علایق و سلایق می توانست از آن استفاده کند. ما بیست و پنجمین دوره کتاب سال دانشجویی و ... را داشیم؛ اما موضوع مناظره بحثی مجزاست.


وی ادامه داد: عنصر اصلی مناظره بحث فرهنگی است واقعیت این است که آستانه فعالیت مسئولان را ببینیم عنصر گفت‌و‌گو بسیار مهم است، و باید در آن به بلوغ برسیم. ما فرهنگ شنیدن حرف مخالف را یاد می‌گیریم و می‌توانیم از نظر خود دفاع کنیم، دانشجویان علاوه بر انجام کار تیمی، می توانند تمرین کنند که گفت و گو را در جامعه نهادینه کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی به‌دنبال این است که یا دانشجویان را به مسابقات بین‌المللی اعزام کند و یا خود میزبان این مسابقات بین‌المللی در داخل کشور باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 978655

وب گردی

وب گردی