آماده بارش برف و باران هستیم

معاون خدمات شهری تهران گفت: در ارتباط با کارهای شهرداری تهران در حوزه بارش برف و باران اقداماتی پیش‌بینی شده است که این اقدامات در حال حاضر در حال انجام است.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی یزدانی در پایان نشست هماهنگی اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و اقدامات اجرایی در هنگام بارش برف و باران در تهران در جمع خبرنگاران گفت: در ارتباط با کارهای شهرداری تهران در حوزه بارش برف و باران اقداماتی پیش‌بینی شده است که این اقدامات در حال حاضر در حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا جلسه‌ای با حضور بخش‌های مختلف در شهرداری تهران برگزار شد که امیدواریم بتوانیم امسال برنامه‌ریزی مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته در این حوزه داشته باشیم.

معاون امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در این جلسه بر اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری تهران در مناطق مختلف تاکید شد و امیدواریم امسال بتوانیم اقدامات موثری نسبت به سال‌های قبل انجام بدهیم که البته نیاز به همراهی و همکاری رسانه‌ها در بخش اطلاع‌رسانی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امسال شهرداری تهران همانند سال قبل در بحث بارش برف و باران غافلگیر خواهد شد یا خیر گفت: ما سال گذشته نیز در بحث بارش برف غافلگیر نشدیم.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 978659

وب گردی

وب گردی