درخواست از رئیس‌جمهوری برای تصویب طرح نظام رتبه‌بندی معلمان در هیأت دولت

دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان تهران با تهیه طوماری خطاب به رئیس جمهوری خواستار تصویب طرح نظام رتبه بندی معلمان در هیئت دولت و ارائه آن همراه با پیش نویس بودجه سال 98 به مجلس شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان تهران با تهیه طوماری که به امضای جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه رسید از رئیس جمهور خواستار تصویب هرچه سریعتر طرح نظام رتبه بندی معلمان در هیئت دولت و ارائه آن همراه با پیش نویس بودجه سال 98 به مجلس شدند.

در متن این طومار خطاب به روحانی تاکید شده است: « همانطور که استحضار دارید طرح نظام رتبه بندی معلمان که فقط یک مرحله از آن بصورت ناقص و به افزایش اندک حقوق معلمان منتهی شد، درسال 1394 انجام پذیرفت، و این درصورتی است که طرح فوق در برنامه پنج ساله ششم توسعه گنجانده شده و اجرای آن استلزام قانونی دارد، و این در حالی است که پس از گذشت یکسال از ابلاغ برنامه ششم توسعه ،هنوز طرح نظام رتبه بندی معلمان اجرایی نشده است.

از طرفی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، طرح فوق جزو یکی از نظام های فرعی 14 گانه سند بوده و در اهداف عملیاتی نیز چندین بار مورد تاکید واقع گردیده است.

باتوجه به این که به توفیق الهی این طرح از فیلتر مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان گذشته و پیش بینی های مقدمات اجرای این طرح از لحاظ مالی نیز صورت پذیرفته و نیز در کمسیون اجتماعی هیئت دولت مصوب گردیده است، همه ما معلمان منتظر تصویب هرچه سریعتر این طرح در هیئت دولت و ارائه آن همراه با پیش نویس بودجه سال 98 به مجلس هستیم تا در بودجه سال آینده پیش بینی و اعمال گردد، تا به فضل الهی بعد سالها به اجرای صحیح و منطبق با اسناد و قوانین درآید.

امید است با اجرایی کردن صحیح و کامل این طرح موجب بهبود سطح کیفی و معیشتی معلمان شوید،که این امر گامی است در راستای تحقق گوشه ای از وعده ها و سخنان حضرتعالی در جهت اولویت قراردادن نظام آموزش و پرورش کشور و نیز دغدغه مندیتان جهت بهبود معیشت معلمان جامعه.»

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 978671

وب گردی

وب گردی