سه تن  از خواهران بسیج دانشگاه امیرکبیر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند/ ناآرامی ها از بیرون دانشگاه سازماندهی شده بود

تجمع کنندگان امروز دانشگاه امیرکبیر ابتدای امر حمایت خود را از کارگران هفت تپه اعلام کردند؛ اما با اندک زمانی انتقادات خود را از دولت به سوی نظام چرخش دادند.

هادی ابوالحسن دبیر رسانه ای بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیش ازظهر امروز تعداد اندک شماری از دانشجویان از طیف تشکل های اصلاح طلب اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم نمودند؛ اما رفته رفته بر تعداد دانشجویان و افراد غیر دانشجو افزوده شد.

ابوالحسنی افزود: تجمع کنندگان در ابتدای امر حمایت خود را از کارگران هفت تپه اعلام کردند؛ اما با اندک زمانی انتقادات خود را از دولت به سوی نظام چرخش دادند.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر افزود: با آغاز شعار علیه نظام دانشجویان انقلابی و بسیجی وارد صحنه شدند و با شعار و دست نوشته هایی با مضمون "رای شما روحانی، عامل این گرانی" «آشوبگر حیا کن دانشگاه رو رها کن» و «نه شرقی نه غربی ، فقط علیه دزدی» واکنش نشان دادند.

این فعال دانشجویی با تایید ضرب و شتم سه نفر از خواهران حوزه بسیج دانشجویی این دانشگاه؛ گفت: ناآرامی های امروز دانشگاه کاملا سازماندهی شده از سوی بیرون از دانشگاه بود.

وی در پایان افزود: از حدود یک ساعت پیش با ورود حراست جو دانشگاه آرام شده است.

کد خبر: 978701

وب گردی

وب گردی