موفقیت بزرگ اپلیکیشن «تیک توک»

اپلیکیشن «تیک توک»، که توسط میلیون ها نفر استفاده می شود تبدیل به یکی از محبوب ترین برنامه های زمان اخیر شده است و همچنان به محبوبیت آن افزوده می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز و به نقل از «shiftdelete.net»، اپلیکیشن «TikTok»، که توسط میلیون ها نفر استفاده می شود تبدیل به یکی از محبوب ترین برنامه های زمان های اخیر شده و همچنان به محبوبیت آن افزوده می شود.

روز گذشته و در «برندگان 2018 گوگل پلی استور» اعلام شد که در 18 منطقه از سراسر دنیا ، «TikTok» توانسته جایزه بهترین برنامه را به دست آورد.

بر اساس گزارش «پومبه تکنولوژی»، «TikTok» که یک پلتفرم پیشگام در زمینه ویدئو های کوتاه است، توانسته جایزه بهترین اپلیکیشن در رده «سرگرم کننده ترین برنامه» را از طرف کاربران «google play» در 18 منطقه از سراسر جهان، از آن خود کند.

این برنامه که با استفاده از شیوه های تعاملی و رابط کاربری ساده، زمینه ایجاد و به اشتراک گذاری ویدئو های کوتاه توسط گوشی های هوشمند را برای کاربران فراهم می کند، در بین «برندگان 2018 گوگل پلی استور» توانست جایزه بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن سال را در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ژاپن، کره، خاورمیانه و منطقه شمال آفریقا، مکزیک، روسیه، تایوان و تایلند، کسب کرده و خود را بین بهترین برنامه های موبایلی جای بدهد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط «Sensor Tower» ، در ماه اکتبر «TikTok» که در ایالات متحده و در هر دو فروشگاه Apple و Android ، عنوان بیشترین برنامه دانلود شده را به دست آورده، رشد سریع و قابل توجهی را در سال 2018 به دست آورده است.

این برنامه با توجه به محل اقامت کاربران و فرهنگ آن منطقه اقدام به ارائه خدمات به او می کند و تاکنون از 75 زبان پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978705

وب گردی

وب گردی