انتصاب سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای گچساران و میانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه سرپرستان واحدهای گچساران و میانه را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی دکتر حسین اسماعیلی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و دکتر جبار بشیری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر حسین اسماعیلی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر حسین اسماعیلی دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی است و سوابق اجرایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، عضو شورای اسلامی شهر گچساران در دوره سوم و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران را در کارنامه خود دارد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه

برادر گرامی جناب آقای دکتر جبار بشیری

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر جبار بشیری دارای مدرک دکتری تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی بوده و دانشیار پایه 19 گروه تربیت بدنی است که مسئولیت‌هایی همچون مدیریت تربیت بدنی و ریاست دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه های جداگانه ای از زحمات و تلاش‌های دکتر اسداله ملک‌زاده رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و دکتر علی سلیمی شاملو سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 978759

وب گردی

وب گردی