تعرفه خدمات پزشکی اصلاح می شود

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران گفت: کتاب کالیفرنیا به طور کامل ترجمه شده و تنها کتابی است که بر اساس تعرفه ها تنظیم شده و مورد پذیرش جامعه پزشکی است، در کتاب قبلی در برخی تعرفه ها دست برده شده و برخی تعرفه ها به طور غیر عادلانه افزایش پیدا کرده بود اما در این کتاب تعرفه ها اصلاح شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، افتتاحیه چهاردهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی و درون ببن ایران، صبح امروز در بیمارستان سینای تهران برگزار شد.

در این مراسم دکتر ایرج فاضل رئیس سازمان نظام پزشکی ایران، دکتر حشمت الله کلباسی رئیس انجمن درون بین، دکتر محمدطالب پور رئیس بیمارستان سینا و دبیر علمی کنگره، پروفسور ماتیوس فوبی از آمریکا، دکتر امجد پرویز از انگلستان، دکتر پاکروان از آلمان، دکتر محمدرضا طفر قندی رئیس کنگره حضور داشتند.
دکتر ایرج فاضل رئیس سازمان نظام پزشکی ایران در این همایش گفت: جراحی های کم تهاجمی و درون بین اکنون در دسترس ما است، این جراحی در بعضی از عمل های جراحی کیسه صفرا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد اما ممکن است عوارض آن در جراحی های روده بیشتر باشد.

وی در زمینه آخرین وضعیت ترجمه کتاب تعرفه های کالیفرنیا اظهار داشت: کتاب کالیفرنیا به طور کامل ترجمه شده و تنها کتابی است که بر اساس تعرفه ها تنظیم شده و مورد پذیرش جامعه پزشکی است، در کتاب قبلی در برخی تعرفه ها دست برده شده و برخی تعرفه ها به طور غیر عادلانه افزایش پیدا کرده بود اما در این کتاب تعرفه ها اصلاح شده است. هزینه این کتاب 105 میلیون تومان بوده و شورای عالی بیمه تعهد کرده است هزینه آن را به نظام پزشکی بپردازد.

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران گفت: نظام پزشکی برای حل مسائل با وزارت بهداشت، وزارت دارایی و... جلساتی برگزار و مشکلات خود را مطرح می کنیم، باید در راستای حل مسائل کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 978785

وب گردی

وب گردی