پیشگامی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در زمینه معماری سازمانی

یک شرکت دانش بنیان در حوزه مشاوره معماری سازمانی اقدام به تهیه طرح های معماری سازمانی برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات ، مشاوره پیاده سازی مدیریت معماری سازمانی مشاوره و نظارت بر پروژه های معماری سازمانی و آموزش معماری سازمانی کرده است.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، بنیانگذاران این شرکت جمعی از مدیران و کارشناسان نرم افزار دارای تجربیات حرفه‌ای طولانی هستند که پیش از آن در قالب مرکز انفورماتیک و مطالعات توسعه (دفتر مهندسی نرم افزار) فعالیت می‌کردند.
این شرکت، از شرکت‌های پیشگام و نوآور در حوزه معماری سازمانی و کاربردهای آن (برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات، تدوین طرح‌های جامع توسعه فناوری اطلاعات، طرح‌های تحول سازمانی و ...) است که به گفته رضا کرمی مدیر عامل شرکت مهندسی نرم افزاری گلستان، این شرکت تجربه موفق ارائه مشاوره در این زمینه به سازمان‌های متعددی را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: گلستان در زمره شرکت های رده بندی شده توسط شورایعالی انفورماتیک کشور در رسته مشاوره و نظارت بر پروژه های انفورماتیکی بوده و علاوه بر آن، عضو سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران و انجمن مشاوران مدیریت ایران و دارای پروانه تولید نرم افزار از وزارت صنایع و معادن است. گلستان همچنین از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس- جمهوری به عنوان یک شرکت دانشبنیان صنعتی شناسایی شده است.

به گفته این فعال دانش بنیانی، شرکت گلستان، در حوزه مشاوره معماری سازمانی اقدام به تهیه طرحهای معماری سازمانی برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات ، مشاوره پیاده سازی مدیریت معماری سازمانی مشاوره و نظارت بر پروژه های معماری سازمانی و آموزش معماری سازمانی کرده است.
همچنین در حوزه مدیریت طرح، پروژه هایی چون ارائه خدمات مدیریت طرح و مشاور مادر، مدیریت طرحهای تحول سازمانی ، تدوین استانداردهای فنی و مدیریتی IT و امکان سنجی و ارزیابی اقتصادی، فنی طرحهای توسعه ITاجرا می کند.
در حوزه مشاوره و نظارت بر پروژه های نرم افزاری نیز طرح های مطالعات امکان سنجی و تعریف نیازمندی های پروژه، تهیه RFP و اسناد مناقصه برای برون سپاری پروژه های آی تی، ارائه مشاوره در زمینه ارجاع کار و برون سپاری، تنظیم قراردادهای انفورماتیکی و نظارت بر اجرای پروژه های نرم افزاری ارائه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 978796

وب گردی

وب گردی