شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد ورامین  برگزار شد

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، روسای واحدها، معاونین و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد ورامین برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دکتر محمودرضا آقا میری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهرانمرکزی مباحث خود را در قالب موضوعاتی از قبیل همکاری با مراکز صنعتی و فناوری، گسترش رشته ها بر اساس شناسایی و فضای منطقه ای واحدها، گسترش مدارس سما و... بیان داشت.

آقا میری با تاکید بر ایجاد ارتباط دو سویه با سازمانها و نهادهای مختلف اظهار داشت: باید بتوانیم فضای دانشگاه را به سمت تخصصی شدن سوق دهیم. در این راستا ضروریست با مراکز صنعتی همکاری داشته باشیم ما باید از پتانسیل ها و توانایی های منطقه ای هر واحد دانشگاهی استفاده کنیم و آن را به یک فرصت تبدیل نماییم.

این گزارش حاکی است، دکتر حامد زارعی در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه دانشگاه باید کارهای مبتنی بر دانش انجام دهد تصریح کرد: فضای منطقه ای، چالش های فرهنگی و سنتی و فضاهای کشاورزی از نقاط قوت واحدهای دانشگاهی خارج از تهران است.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به صورت اجمالی به معرفی واحد ورامین پرداخت و گفت: در حال حاضر واحد ورامین در فضایی به مساحت 150هزار هکتار ،حدود 10 هزار دانشجو در دانشکده های علوم پایه، علوم پزشکی، علوم انسانی، مجموعه ورزشی امام علی(ع) و یک مجموعه سماء قدیمی متشکل از دو آموزشکده در ورامین و پاکدشت در حال فعالیت است.از کل فضای واحد ورامین 40 هزار هکتار آن معدن می باشد که در حال رایزنی هایی با وزارت صنعت و معدن هستیم که اگر به نتیجه برسد سالیانه می توانیم درآمد بالایی از این حوزه داشته باشیم.

این گزارش حاکی است، در ادامه روسای واحدهای استان تهران و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به ارائه نقطه نظرات خود در حوزه های مختلف پرداختند.

در حاشیه این جلسه دکتر آقا میری بهمراه روسای واحدها و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از بخشهای مختلف آموزشی، ورزشی و پژوهشی واحد ورامین - پیشوا بازدید بعمل آورد.

همچنین زیارت امامزاده جعفر(ع) و دیدار با خانواده چهار شهید جنیدی از دیگر برنامه های این شورا بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 978805

وب گردی

وب گردی