تحصیل بیش از ۱۴۰۰ دانشجو خانواده شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: حضور خانواده شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی همدان یک نعمت الهی است که باید قدردان این نعمت الهی بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد همدان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: ما باید قدردان فداکاری‌ها و جان‌فشانی های شهدا وخانواده‌های شهدا با تمام توان باشیم و بتوانیم در کنار هم در خدمت به خانواده‌های شهدا و پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی قدم برداریم .

مرتضی قائمی گفت حضور خانواده‌های شهدا در محیط‌های آموزشی و فرهنگی همچون دانشگاه آزاد اسلامی همدان نعمت است.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ دانشجویی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند گفت امیدواریم بتوانیم شرایط مطلوب و باکیفیت آموزشی را برای این دانشجویان فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور قائمی را در این سمت به فال نیک می‌گیریم از زحمات روسای قبل دانشگاه آزاد اسلامی همدان مخصوصاً دکتر جامه بزرگی که از هیچ خدمتی برای خانواده شهدا و ایثارگران مضایقه نکردند تشکر می کنیم.

محمدناصر عارف گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر به‌عنوان رهپویان عرصه علم و پژوهش باید با تکاپو و کوشش در راستای سیاست‌های کلی علم و فناوری کشور گام برداشته تا بتوانید به‌عنوان کانون تفکر و قدرت علمی کشور در همه زمینه‌ها مؤثر شوند.

در ادامه موضوعات مختلفی درباره ارائه خدمت بهتر به این قشر از دانشجویان در این نشست مشترک مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 978828

وب گردی

وب گردی