شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین رویداد علمی رباتیک آسیا و اقیانوسیه

دومین دوره مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه و سمینار بین‌المللی هوش مصنوعی به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کیش، واحد برون‌مرزی امارات متحده عربی و منطقه آزاد کیش از 16 لغایت 19 آذر ماه در این جزیره برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ستاد اطلاع‌رسانی دومین دوره مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه، این مسابقات در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی و در 22 لیگ با حضور بیش از 250 تیم از 8 کشور جهان شامل مالزی، روسیه، سنگاپور، ژاپن، آمریکا، انگلیس، استرالیا و تیم‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران پیگیری خواهد شد.

در بخش دانشجویی شرکت کنندگان در لیگ‌های ربات امدادگر واقعی، ربات خانگی، ربات صنعتی، ربات فوتبالیست سایز کوچک، ربات فوتبالیست سایز متوسط، ربات فوتبالیست انسان‌نما، ربات فوتبالیست استاندارد پلت فرم، ربات پرنده، ربات زیردریایی، ربات شبیه ساز و ربات شبیه ساز امداد و همچنین در بخش دانش آموزی در لیگ‌های ربات امدادگر در بخش باز و لاین، ربات فضای مجازی در بخش فضای اولیه و ثانویه، ربات فوتبالیست سبک وزن، ربات فوتبالیست وزن آزاد، لیگ Insita، لیگ Rescue و لیگ شبیه ساز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این دوره از مسابقات 62 شرکت کننده خارجی در قالب تیم‌هایی از کشورهای مالزی، ژاپن، روسیه، سنگاپور، آمریکا، استرالیا و انگلیس به رقابت با تیم‌های ایرانی می‌پردازند.

حضور پروفسور "جان چانجیو چو" رییس فدراسیون ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه، پروفسور "ریمرد" و پروفسور "لویت" عضو هیات امنای فدراسیون جهانی ربوکاپ و پروفسور "مشچویاکرن" عضو هیات امنای فدراسیون ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه و همچنین استادانی از دانشگاه "سین جو آچین" به عنوان میهمان ویژه، از نکات قابل توجه در بزرگ‌ترین رویداد علمی رباتیک آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.

کد خبر: 978879

وب گردی

وب گردی