دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی مهندس مسعود همتی را به عنوان دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

"برادر ارجمند جناب آقای مهندس مسعود همتی

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

ضروری است ضمن تبیین و بازنگری در راهبردهای کلان دانشگاه در زمینه فناوری اطلاعات و نظام‌های ارتباطی، سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی مورد نیاز برای تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه هوشمند در بستر فناوری اطلاعات را از طریق شورای راهبردی فناوری اطلاعات، پیگیری و تصویب نموده و بر اجرایی شدن آنها نظارت نمایید. علاوه بر این تا زمان تعیین ریاست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، اداره امور این مرکز به جنابعالی واگذار می‌گردد.

امید است با استعانت از خداوند منان و همکاری کلیه مدیران و کارشناسان خدوم دانشگاه در ارتقاء، بکارگیری فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات الکترونیکی به اعضاء هیات علمی، دانشجویان، محققان، مدیران و کارکنان با رویکرد بهینه‌سازی در مولفه‌های سرعت، دقت، صحت، قابلیت اطمینان، امنیت و کیفیت در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمدمهدی طهرانچی"

مهندس مسعود همتی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطلات از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و سوابقی مختلفی از جمله مدیر دیتاسنتر سامانه کارت سوخت هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مدیرعامل شرکت ارتباطات فن آوا و داده سامانه فن آوا از سال 85 تا 89، معاون فنی شرکت شبکه گستر فن آوا، مدیرکل پشتیبانی و توسعه نهاد ریاست جمهوری، مدیرکل امنیت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر مرکز داده نهاد ریاست جمهوری از سال 87 تا 91، معاون سخت افزار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مجری و مدرس دوره های طراحی و پیاده سازی مراکز داده، مدیر مرکز داده و مدیر امنیت شبکه شهرداری تهران در سال 83 را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های مهندس میثم میرزایی در دوران تصدی مسئولیت دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباط دانشگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 988893

وب گردی

وب گردی