حادثه تروریستی چابهار عزم ما را برای مبارزه با تروریسم راسخ‌تر می‌کند

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدامات تروریستی نظیر آنچه در چابهار رخ داد، با هدف تفرقه افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می شود و قطعا محکوم به شکست است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی در چابهار، شهادت دو نفر از فرزندان خدوم و غیور ملت ایران در نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی انفجار مقابل مقر نیروی انتظامی در شهرستان چابهار که منجر به شهادت دو نفر از فرزندان غیور و خدوم ملت ایران در نیروی انتظامی و مجروحیت تعدادی از هموطنان بیگناه و مظلوم در چابهار شد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

یقیناً این دست اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می شود محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد و بر اتحاد و انسجام بیشتر ملی می انجامد، ضمن آنکه عزم جمهوری اسلامی ایران را نیز برای مبارزه با تروریسم راسخ تر خواهد کرد.

با تسلیت این حادثه تلخ به ملت ایران به ویژه خانواده های گرامی این عزیزان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بخصوص شهرستان چابهار، از استاندار محترم و همه مسئولین انتظامی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان می خواهم تمام توان و تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی به کار گیرند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 988917

وب گردی

وب گردی