نامگذاری میدانی به نام "زرویی نصرآباد"

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از نامگذاری میدانی به نام" ابوالفضل زرویی نصرآباد" شاعر و طنزپرداز معاصر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن خلیل آبادی با اشاره به پیشنهاد احمد مسجدجامعی مبنی بر نامگذاری معبر یا میدانی به نام "ابوالفضل زرویی نصرآباد" شاعر و طنزپرداز معاصر گفت: در جلسه قبل این پیشنهاد به صورت شفاهی مطرح شد و از مسجدجامعی خواسته شده به صورت مکتوب پیشنهاد خود را به کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران ارائه کند.

وی تصریح کرد: با اخذ این پیشنهاد حتما میدان یا معبری مناسب به نام این استاد و شاعر نامگذاری خواهد شد ضمن اینکه در هفته آینده آیین ماه کمیسیون نامگذاری تهیه خواهد شد.

خلیل آبادی با اشاره به اینکه هم اکنون تغییر نام معابر و خیابان‌های زیادی در دستور کار کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران قرار دارد،گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر جلسات این کمیسیون برگزار نشده است و ما کمی از برنامه‌ها و کارها در این کمیسیون عقب هستیم.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به مشارکت شهروندان برای نامگذاری معابر و میادین شهر تهران بیان کرد: در این زمینه بزودی سازوکار لازم تعریف خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 988936

وب گردی

وب گردی