خبر خوش طهرانچی به مناسبت روز دانشجو، برای دانشجویان متاهل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ازدواج می کنند به طور کامل از دادن شهریه ترمی که در آن قرار دارند معاف می شوند.

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره خبرهای خوش دانشگاه آزاد به جامعه دانشگاهی به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: ما این قول را می دهیم که با ارائه خدمات بیشتر، علمی کردن دانشگاه و برآورده کردن خواسته های مطلوب دانشجویان، هر سال 16 آذر خدماتی که در طول یک سال ارائه داده ایم را اعلام کنیم.

وی افزود: برای شروع، اولین خبر خوب برای دانشجویانی است که در طول تحصیل ازدواج می کنند؛ ما بایستی یک هدیه گران بها به آنان بدهیم. اگر این دانشجویان در مقطع کارشناسی باشند به طور کامل از دادن شهریه ترمی که در آن قرار دارند معاف می شوند.

طهرانچی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد که ازدواج کنند اگر در مقطع تحصیلات تکمیلی باشند تا 50 درصد به شهریه شان تخفیف خواهد خورد؛ همچنین نکته مهم دیگر آن است که بتوانیم ارتباط حداکثری با دانشجویان در بحث ارائه خدمات داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیام رسان رسمی دانشگاه آزاد تصریح کرد: از پیام رسان دانشگاه که تمامی فعالیت های ما را بررسی می کند فردا رونمایی خواهد شد که پل ارتباطی میان دانشجویان و نظام اداری دانشگاه آزاد خواهد بود.

وی درباره توسعه خوابگاه های متأهلی گفت: توسعه این خوابگاه ها یکی از برنامه های مهم ماست؛ سن ازدواج در کشور حدود 2 سال افزایش پیدا کرده است و 50 درصد جوانان در دانشگاه ها حضور دارند؛ متاسفانه در یک سال گذشته صرفا به خوابگاه های مجردی توجه داشته ایم که این موضوع به خودی خود باعث افزایش سن ازدواج شده است.

طهرانچی اذعان داشت: طبق رویکرد جدیدی که در نظر گرفته ایم، به کلیه واحدها برای گسترش خوابگاه های متاهلی دستور داده ایم چون در بسیاری از شهرهای کشور دانشجوی بومی وجود دارد و به همین دلیل نیازی به خوابگاه های مجردی نیست؛ اصل این است که فضا را برای درس خواندن همراه با خانواده برای دانشجویان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 988952

وب گردی

وب گردی