معرفی محصولات 5 شرکت فناور نانویی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی در محل دائمی نمایشگاه‌های ایران برگزاری شد. ستاد توسعه فناوری نانو در این نمایشگاه با معرفی 5 شرکت فناور و محصولات فناورانه، حضور فعالی را در این نمایشگاه داشته که با استقبال گسترده علاقه‌مندان مواجه شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، 11 تا 14 آذر 1397 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

شرکت نگین رز سپاهان با ارائه کف‌پوش و دیوارپوش عایق صوت، برای اولین بار در این نمایشگاه حضور داشت. شرکت رویال توسعه پایدار که اغلب در حوزه رباتیک فعال است، در این نمایشگاه برای اولین بار لباس‌ها و منسوجات گرم‌شونده را که از فناوری پرینتر الکترونیک استفاده می‌کند ارائه کرد. شرکت نانوماد پارس با تمرکز روی الیاف و پارچه‌های رسانا و ضد امواج، البسه متناسب با این فناوری‌ها را ارائه داد. همچنین شرکت‌های تابان‌اندیش برجیس و مؤسسه عفاف و حجاب با ارائه محصولات آنتی‌باکتریال در منسوجات و البسه، در این نمایشگاه مورد استقبال علاقه‌مندان به حوزه پوشاک و فرش بودند.

ستاد توسعه فناوری نانو همچنین در بخش نساجی تجربه‌های موفقی در حوزه آب‌گریزی با پلاسما، تسویه پساب‌های نساجی و تولید نانوالیاف‌ها را در مصارف مختلف پزشکی و فیلتر، در این غرفه در اختیار متقاضیان قرار داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989008

وب گردی

وب گردی