امروز می‌توانیم تجهیزاتمان را به روز کنیم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اعلام می‌کنیم که در تامین چرخه تجهیزات مورد نیاز در عرصه دریا، پیشرفته ترین امکانات را پای کار آورده‌ایم.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که امروز شنبه 17 آذر ماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه به صورت دائمی برقرار است و از همه اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف که علاقه مند به دیدن پیشرفت های ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی هستند دعوت می کنیم که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از امروز تا پایان سال بازدید کنند.

وی افزود: تا پیش از ٧ آذر ٥٩ همه تصور می کردند نیروی دریایی ارتش توانایی خود را از دست داده است، اما به همت عزیزان تجهیزات آماده شد و در دریا مسلط شدیم.

سیاری ادامه داد: پس از آن هم با وجود دشمنی ها در سال ٨٢ ناو موشک انداز پیکان را ساختیم، در سال ٨٥ ناو جوشن را ساختیم، در سال ٨٨ درفش و جماران را ساختیم و هفته گذشته نیز ناوشکن پیشرفته سهند به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد و در آینده نزدیک نیز ناو دنا و زیردریایی فاتح الحاق خواهند یافت.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه علیرغم فشارهای دشمن برای ناتوان قلمداد کردن ما در موضوع یگان های شناور، سامانه ها و تجهیزات ساخته شده و نوسازی ها انجام شده است و امروز به جایی رسیده ایم که می توانیم تجهیزاتمان را به روز کنیم، تاکید کرد: اعلام می کنیم که در تامین چرخه تجهیزات مورد نیاز در عرصه دریا، پیشرفته ترین امکانات را پای کار آورده ایم و می توانیم با این امکانات بهترین نوع ماموریت را در عرصه دریا داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 989015

وب گردی

وب گردی