مشکلی در اعزام حجاج ۹۸ نداریم

 رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: در حالی این مسئولیت را واگذار می‌کنم که در دو سال فعالیت خود شاهد برگزاری دو حج موفق بودیم.

به گزارش ایسکانیوز، در آیین تودیع و معارفه رئیس کل سابق و جدید سازمان حج و زیارت حمید محمدی گفت: در حالی این مسئولیت را واگذار می‌کنم که در دو سال فعالیت خود شاهد برگزاری دو حج موفق بودیم. این توفیق را از لبخند رضایت حجاج و مقام معظم رهبری برداشت می‌کنیم.

رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: در فضای سنگین قطع روابط ایران و عربستان و فاجعه تلخ منا این مسئولیت به بنده واگذار شد. فاجعه منا درد جانگدازی برای تمام مردم داشت. وحشت از نبود امنیت در بین مردم و مسئولان وجود داشت. تلاش بسیاری کردیم تا فضای داخل و عربستان را آرام کنیم که موفق هم شدیم. حج و موضوع زیارت حاصل یک کار جمعی است و هیچ نهادی توانایی برگزاری آن به صورت مجزا را ندارد. کارگزاران حج و زیارت یک سرمایه ارزشمند و بزرگ برای پیشبرد اهدافشان سازمان است و ارائه خدمت خالصانه است.

وی درادامه گفت: اعتقاد داریم اگر قرار است کاری به درستی برگزار شود باید ابعاد آن به درستی بررسی شود. در این دو سال در هر پست مدیریتی از نیرو‌های سازمان‌ها در هدف امید بخشی و ایجاد انگیزه در داخل سازمان، ارتقا پلکانی و جوان گرایی، دفاع از صیانت از حقوق دفتر‌های زیارتی، تلاش درحوزه فناوری اطلاعات، موفقیت در رفتن به سمت دولت الکترونیک، مستند سازی اقدامات انجام شده، برقراری ارتباط مردم و حضور دربین مردم، توجه به حقوق بازنشستگان، مدیریت متمرکز در سازمان و موفق عمل کردن در حوزه اربعین و ثبت نام‌های الکترونیک اقدامات موفقی انجام دادیم.

محمدی گفت: مشکل اصلی ما بین ایران و عربستان برداشته شد قطعا برای اعزام حجاج ۹۸ مشکلی نداریم. خوشحالم که در پایان کار از رضایت مقام معظم رهبری برخوردار شدم.

انتهای پیام/

کد خبر: 989078

وب گردی

وب گردی