غفاری: برنامه های دانشجویی در سراسر کشور در کمال آرامش برگزار شد

معاون وزیر علوم: تمامی برنامه ها با هماهنگی و درخواست دانشجویان اجرایی شده است و تشکل های خاص با تفکرات متفاوت در روز دانشجو برنامه اجرا کردند و تمامی برنامه های دانشجویی در سراسر کشور با وجود برخی از اختلاف عقیده ها، در کمال آرامش برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، غلامرضا غفاری ظهر شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سه شهید دانشجو ۱۶ آذر، شهیدان «قندچی» ، «شریعت رضوی» و «بزرگ ‌نیا» در امامزاده عبدالله(ع) ری در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه و دانشجویان همواره در مسیر استکبار ستیزی، عدالت خواهی و دفاع از استقلال کشور گام برداشتند.

وی با بیان این که فضای دانشگاه ها در این روزها به واسطه برنامه های فرهنگی بسیار شاد و مفرح است، گفت: تمامی برنامه ها با هماهنگی و درخواست دانشجویان اجرایی شده است و تشکل های خاص با تفکرات متفاوت در روز دانشجو برنامه اجرا کردند و تمامی برنامه های دانشجویی در سراسر کشور با وجود برخی از اختلاف عقیده ها در کمال آرامش برگزار شد.

معاون وزیر علوم گفت: شهادت دانشجویان بی گناه در ۶۵ سال پیش نشان داد، که استکبار و استبداد همواره از قشر دانشجو هراس دارد، چرا که دانشگاه همواره با ظلم، استبداد و استکبار مقابله می کند و دانشجویان هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی روند و در برابر زورگویان و استکبارگران ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989086

وب گردی

وب گردی